וולינגטון – 28.02.2018

חג פורים שמח חבריי היקרים .. מאוניית המעבורת בין האיים בניו זילנד.

אני כותב לכם כשאצלנו השעה 18:30 ובארץ 07:30 בבוקר..כן כן חברים 11 שעות מפרידות ביננו.
אני כותב לכם שורות אלו על מנת לציין היום חודשיים לתחילת מסענו ביבשת אוקיאניה.

כן חברים .. חלפו להם כבר חודשיים ימים ואני רוצה במספר משפטים להיזכר מה עברנו וכמובן לצרף תמונות גם תמונות .

אז ככה.. ב- 27.12.17 נחתנו בסידני אשר באוסטרליה לקראת קבלת השנה החדשה שהייתה חוויה מהממת.

רכשנו את הג'יפ והקראוון שלנו שאיתו אנו כבר מטיילים חודשיים.

פגשנו ונעזרנו בחברנו מסידני … מאיר, שבלעדיו היה לנו קשה שבעתיים ,
המשכנו למלבורן כעבור 5 ימים ונחתנו היישר לאליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס.. חוויה מהסרטים.

פגשנו את הדוד של שרה שלא ראתה מעולם…מרגש מאוד.

הפלגנו לטזמניה לשבוע ושם חווינו ופגשנו את השד הטזמני..את בתי הכנסת .. ומספר יהודים.

חזרנו למלבורן התחלנו את מסענו מערבה לעבר אדלייד , בדרך עברנו את ה- great ocean road .. עברנו עיירות ציוריות, חווינו פארקים מדהימים , ובסופו של דבר הגענו לאדלייד.

מאדלייד לקחנו טיסה לניו זילנד .. ארץ הטרקים הבלתי נגמרים..ואכן כן..אני יושב לי בלובי של אוניית המעבורת המעבירה אותנו מהחצי הצפוני של האי לחצי הדרומי.

אכן חודשיים מופלאים של חוויות בלתי נגמרים..ואתם חבריי..אני כל כך מאושר לכתוב לכם ולשתף אתכם ובעיקר לקרוא את התגובות … זה מדהים בכל פעם מחדש.. תודה לכם